sreda, 17. december 2008

Okrog sveta v 22. dneh

Ali ste vedeli, da 90% vseh otrok živi v državah v razvoju? In da 425 milijonov otrok nima dostopa do pitne vode? In da je 15 mio otrok brez enega od staršev, ki jih je pobral AIDS? In da malarija vsakih 30 sekund v Afriki vzame eno otroško življenje?... Ko sem se zakopala v UNICEF, sem doživela nepopisno potovanje okrog sveta v 22 dneh.

Glejte nas to soboto ob 20h na POPTV, v zabavni humanitarni oddaji Ta mala dežela, s Pio Zemljič in Markom Mandičem. Jaz bom tačas sedela tule:



Mrzel pot me že obliva. In to je dober znak. Letošnje leto se končuje fenomenalno. Tolikšna mera svobode me že dolgo ni prevzemala. Če sploh kdaj. Objela sem svet. Vdihujem življenje. Hvala vsem za podporo. In hvala vsem za nerazumevanje in dvignjen sredinec. V roku dveh ur bom stisnila send in scenarij bo odšel v finalno eksekucijo. Na projektu sodeluje cca 300 ljudi in to mi je ravnokar pridelalo. :)

1 komentar:

Unknown pravi ...

Ojla, mi pa objemamo tebe, naša lupca! m + o in vsi naši

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.