ponedeljek, 29. december 2008

Prefilmanje

Le od kod ideja za besedo "prefilmati"? Nekdo je nekoga prefilmal. Haha. Ti filmaš in jaz te prefilmam. Jaz filmam in ti me prefilmaš.

Prefilmanje je torej proces ali rajši moment, v katerem nekdo nekoga prestavi iz njegovega filma v svojega. Ali kako? Na Inštitutu za slovenski jezik te besede ne držijo: tukaj.
Veš kako me je prefilmala? Prinesla okrog. Je prefilmanje sinonim za prenašanje okrog? Morda za nasankanje? Posledica prefilmanja je za prefilmanega nasankanje. Le da morda prefilmani ne ve, da je bil prefilman, nasankani pa ve, da se je nasankal.
Ojoj, postaja komplicirano.

Živost jezika mi je v veselje.

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.