četrtek, 1. januar 2009

Rekordno število

Naslov tega zapisa mora biti spektakularen! Mora obetati apokaliptično dramo. Jebi ga, drugače nihče ne bo bral.

haha. kot da to v primeru mojega bloga verjamem ...

Je pa res sledeče: toliko ognjemetov kot danes še nikoli poprej. Kot bi gledala Wimbledon. Levo, desno, levo, desno ... Levo, šus, as, bang, desno, ena, dva, šestnajst, gejm, levo izenačenje, desno prednost, prednost, uf, ne, ne, ne, levo ... No, tako približno je bilo opazovati ognjemete iz Bertokov. Naš je bil že ob 20h, da ga še otroci doživijo - kako lepo - sem ga prespala. Sem mislila, da sosedov mulc meče petarde. 

In glede na to, da ob tej uri na ta dan v tem spektakularnem trenutku - tipkam črke na svoj blog - mislim, da je dovoljšen dokaz, da moram z "M"-jem velikim vzeti komp s sabo na Jamajko. Saj drugače bom umrla! MUS. MUS je! MORAM. Priznam si. Jebela cesta ...

Rekordno število ognjemetov, torej. Cca - 176. Pa rajši kakšen več. Domačini pravijo, da jih je bilo leta poprej veliko več. Eto. To je moja nova soseka. Ognjemetski norci. :)

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.