sreda, 7. januar 2009

I am a passanger

Me krč grabi na vseh koncih in sem pravzaprav brez besed. Potovanje. Karta je pripravljena. Za vlak in za letalo. Pasoš tudi. Kartice takisto. Zavarovanje je. Še na banko skočim. Zdravila imam. Kozmetiko tudi. Ko razmišljam za nazaj, kako sem se lotevala drugih potovanj, se ne spomnim ničesar. Zato ena hitra mantra: vzemi čim manj, vzemi čim manj, vzemi čim manj - a dovolj vsega. Predvsem se mi zdi fino, da bo tokratno potovanje spet drugačno kot prejšnje. Nazadnje je bilo individualistično. Kompjuter, blog, kamera, fotke ... Povsem drugačna misija kot tokrat. Tokrat bom bolj družabna. Samo jaz in moj mali fotoaparatič, 2 zvezka, 3 pisala. Preizkušnja nazaj k naravi.

Še malo in pritisnila bom na RESET. Grem v formatiranje vseh notranjih diskov. Nove nastavitve. Komaj čakam, da bom spet tista, ki se veliko smeje. In zafrkava. Sem se par dni nazaj hotela orazpoložiti s kako filmsko komedijo, pa ... Ej, a ima kdo moje filme? In sicer: Looking for a comedy in a muslim world / Kiss, kiss, bang, bang / Love actually? ... Pogrešam jih. 

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.