sobota, 3. januar 2009

... nič več nič ne deluje ...

... res je edina rešitev, da odpotujem. Danes se poigravam z mislijo, da grem po severni strani otoka in ne na jug, kot sem mislila doslej. Na severu bo več miru. 

3 komentarji:

Unknown pravi ...

Hvala za blog ... tako vsaj vem, kje si bila in kam greš. Najbrž je brez veze, da te vabim jutri na sarmice.
Say hello to Jamaica;)

Unknown pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
t.adejab. pravi ...

hej maruš ... bom pozdravila jamajko. sarmice so bile ziher slastne. če je kakšna ostala, jo pa dej v skrinjo, pojem, ko se vrnem. :) zima res ni moj letni čas ... sem bolj v samotnem tavanju. eh, kaj bi govorila, z jamranjem se pač nikamor ne pride ...

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.