četrtek, 15. januar 2009

From Jamaica One Love

Vse je res. Vroce. Morje kristalno turkizno. Ganja na vsakem koraku. Prav tako ponudbe za ljubimca, fanta, moza, oceta mojih otrok. :) Kot zenska, ki potuje sama, sem hitro opazena. Pravzaprav nogo polozim na cesto, pa je ze nekdo pri meni. Vcasih s kom kaj poklepetam, vcasih le pozadravim in odidem dalje. Pomembno je, da ne vem, kam grem. Hodim, pac.

Vse je tako novo, da bi lahko ves dan sedela ob cesti in niti za trenutek se ne bi dolgocasila.

Jamajka je precej divja. Ce ne potujes v turisticnih minibusih in spis v turisticnih resortih, je zeloooo divja. Za backpackarja prijazna, ravno v pravem trenutku zmanjka komforta, da se zaves, da si zelo dalec od doma in da si tukajle sam. In taksna so tale nebesa. Glava se mi s pridom prazni. Prav puhoglava postajam. Ob 10h zjutraj je taka vrocina, da iscem senco v barcku.

Misija danasnjega dne: internet in trgovina, popoldan plaza.

Ya, man. One love.

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.