sreda, 15. oktober 2008

Iščem razloge za pozabljenje

Nekaterih stvari ne poslušam. To ugotavljam kasneje, sčasoma ... Ko v pogovorih s prijatelji odkrivam nepoznano sebe. Zapominjamo si različne stvari. Jaz o sebi, ti o meni, ti ob meni kot te vidim jaz, ti ob meni, kot ne morem vedeti. Kakšna zmešnjava je v komunikacijah, človek. Se je potrebno skoncentrirati. Izbrati poslušanje še drugih stvari. Čeprav, opažam, je potem za poslušanjem in ob njem pomembno - zapominjanje. Ha, kakšna beseda je tole ... Zapominjanje. Torej: ko ugotovim, da se enih stvari sploh ne spomnim, sogovornik pa zelo, ga po njih vprašam še enkrat Ter skušam razumeti, zakaj le si jaz nisem tega zapomnila. Iščem razloge. Ali pa iščem razloge, da bi nekaj pozabila. Lepo, ko jih ne najdem. Išem, da jih ne najdem. Sistem izločanja. Zavedno, nezavedno. Kaj lahko osvestim? Zavedanje. Še je prostora. Uvajam se v Twitter. Zelo počasi, ker nimam časa in tudi ne vleče me še prav zelo. Ne vidim še jasno razloga.


Delovni proces se odvija na različnih nivojskih procesorjih. Eni so v sklepnem dejanju, eni se bleščijo, drugi medlijo. Za Srbe me čaka najslaši del - brand story. Skupaj smo moje izkušnje: Studio Moderna, Ogilvy, jaz. Ter vse proste roke. Do jaja. Kreativec v marketinškem timu. Kreativec v vseh produkcijskih timih. Kreativec v kreativnem art-marketinškem timu. Vozač. Pauza za kafu. In en duet. Hja, potem so projekti, ki jih počnem v pavzi za kosilo. Potem so projekti, ki jih počnem v času telovadbe. Precej nezdravo obdobje. Vsaj alkohola ni. Mi ne paše. Med WC pavzo me je prešinilo, da sem jaz še najbolj podobna svojemu blogu. :) Kot nudistična plaža mi je, na kateri sem včasih sama, včasih je gneča, včasih nikogar ne poznam, včasih koga opazujem, včasih opazujem sebe. Telesno in psihično. In midva. Na blogu sem - ko od majke rođena. Pa še en zanimiv projekt, kjer bom pisala blog za eno korporacijo. Držim pesti, da nam rata. Strateško korporativni kreativni tim.

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.