petek, 24. oktober 2008

Festivali



Festival naj bi bil praznik, ali kako že? Dva slovenska festivala dokaj (redno) (periodično) obiskujem. Slovenski oglaševalski festival (SOF) in Festival slovenskega filma (FSF). Oba sta v pristanišču vrtnic. Portorož. Obema priporočam, da že končno najameta profesionalno agencijo za izvajanje dogodkov. All inclusive paket. No, sicer SOF ima to že dokaj poštimano (manjka še par stvari, da bi bil all inclusive fit to the user), FSF pa ... Ajme, brate moj. Kot akreditirana novinarka pridem na FSF v sredo pozno popoldan. Stvar se odvija že od 9h zjutraj. In pridem do portoroškega Avditorija in se malodane zvrnem čez rdeč tepih, ki ga možakar pobrcava v razvijanju. Še tepiha niso uspeli pogrniti do skoraj konca dneva ... Ob prevzemu akreditacije mi prijazna deklina obrazloži, da naj si izvolim nabrati promocijske materiale - katalog, filmske letake ... Ja a bi lahko to prosim zapakirali v eno posrano torbo? In vanjo pridodali še nekaj sponzorjev, nagradnih iger, testnih vzorcev in dobrega počutja? Na njo pa odtisnili logotip FSFja? Danes, drugi dan tega maratonskega (kot ga prireditelj imenuje) festivala, pridem nekaj pred 13.uro. ... Tokrat šraufajo vhodna vrata ... In da sem jaz nadebuden up slovenske filmske režije, na katerem sloni prihodnost našega filma ali pa neverjeten entuzijast, ki daje dušo za film ali pa igralec, ki mu igra pomeni vse ali pa snemalec, ki da vsak trenutek svojega življenja v film ... Razjokam se ob tem sprejemu, jebemo boga, da res, človek. Lepo je rekel nocoj selektor festivala: "Slovenski film bo vedno vstal kot Felix, ne glede na to, kdo ga bo uničil." Upam. Pa ne z vidika filmskih avtorjev, tega jaz pač ne morem soditi ... To gledam povsem s svoje marketinško-oglaševalske-tržnokomunikacijske perspektive. Beda, človek moj. Tistih par kozarcev vina in tri kocke sira, 16 rezin pršuta in dva grisina, ki so sledili po nocojšnji osrednji večerni projekciji pa ... Tudi če jih ne bi bilo. In bi rajši rekli, da vsak obiskovalec, ki se je tam znašel, popije drink na šanku free of charge. Prosim, filmarji, dajte nam za delati vaš dogodek. Bomba bo! Vsi bodo drli tja. Karte bodo razprodane 3 tedne prej. Obljubim, garantiram! A lahko nekdo zrihta ta posel nam? Zmenili se bomo za dobro ceno!!! Ustvarjalci in obiskovalci se bomo počutili pomembne in zaželene.

Gledala sem Reality in se zaljubila v glavnega igralca. Ponovno sem gledala Vučkota in se me je spet dotaknil. Gledala sem še Vsakdan ni vsak dan in videla s kom delam v ponedeljek. Gledala še Smrt in mislila na to, da je čas, da moj Sucks Theatre zaživi bolj intenzivno. Nazadnje gledala še Lajf in videla nekaj svetlih trenutkov. FSF vsebinsko sploh ni švoh. :)

2 komentarja:

Unknown pravi ...

Tadeja res je bedno tole in tudi jaz se ob tem bedno počutim...

t.adejab. pravi ...

Simon, rajši si sebe ne predstavljam na tvojem mestu, ker bi že davno visela s kakega drevesa. Čeprav mi je samomor z mirnim čakanjem vlaka, da zapelje čez mene še najbližje.
tebi pa - jemlješ mi dih// tako, tako in drugače. rtm. hvala. *t

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.