ponedeljek, 6. oktober 2008

Še smo v tisti četrtkovi zgodbi

Ko smo lansko leto delali projekt Na EX (6 držav ex juge, videoprispevki na 4 teme, vsaka drzava 5 minut za vsako temo), sem ugotavljala, kako smo Slovenci edini nostalgični za to našo Jugoslavijo. Ostalim se je precej zamerila. Ne pitam sem zašto. Jaz imam do našega Balkana precej mešane občutke. Nerazčiščeno sliko. Ki bo najbrž takšna ostala. Ali pač? Je lepo, sočasno pa me nervira. Kako čemo, lako čemo. Smatraj to sredženim. Ja, Slovenc pa potem to naredi. Po drugi strani pa smo mi totalni nevrotiki, prehitevalci časa, obsedeni deloholiki. In vse skupaj preveč resno jemljemo. Kar se dela tiče, mislim ... No, ja ... Ni tole na lahkotno obdeljiva (sem si zmislila tale pridevnik / izhaja iz glagola obdelovati, obdelati) tema. Že o telih trubačih in Prešernovem trgu razmišljam vse od četrtka.



Aja. Serija Na EX bo videna na Vesti, obvestim o terminu. Fajn gledivo (iskajoč paralelo od čtivo, ko gre za gledanje).

Danes pa mi je bilo v Kopru nekaj zelo všeč. V mestu so študentje. Super zamenjava za turiste. Zgleda, da bomo do turistične sezone obkroženi s študentskimi zgodbami. Zalo lepo. Šudentje, ki se sprehajajo pod palmami. Kul. Zelo.

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.