sobota, 18. april 2009

Zaključek disciplinskega eksperimenta

Kaotiziranje urejenosti

Dan 40.
Morda tudi tam nekje. Dan gor ali dol. Lep začetek zaključka Disciplinskega eksperimenta. Gor ali dol. Saj je vseeno.

Tole je avtistični pristop k zapisu. Komunikacijska disturbancija je koncept.

Po poti eksperimenta:

Kako imeti več discipline? ---> povod

Zakaj bi imela več discipline? ---> kmalu po razumevanju povoda

Kaj je disciplina? --- > vprašanje, ki botruje zaključku in spoznanju


Pomen zastavljanja vprašanj. Rezultat 1. Pri čemer se je treba zavedati, da formulacija vprašanja lahko prinese odgovor, ki ga ne iščemo. Pogum za vprašanja, ko so ta na vrsti.

Ustvarjalnost zastavlja vprašanja neobremenjeno od predvidevanja odgovorov. Rezultat 2. Ker ponavadi nekaj vprašamo in imamo odgovor že kar pred sabo. Potem pa ... Ko ta pride, je cel kažin, ker ni v skladu s pričakovanji. Zatorej: vprašanja so zaradi njih samih in ne zaradi odgovorov. Namesto pike je boljši klicaj: . --> !

Pravila si postavljamo sami ali vzpon individualizma. Rezultat 3.Posledično je človeštvu (zatorej tudi meni in tebi) potrebno razstrupljanje od sodb, obsojanja, krivde, primerjanja, tekmovalnosti.

Disciplina misli in prepuščanje intuiciji. Rezultat 4. Brez komentarja. Prepuščeno prosti interpretaciji konzumenta / bralca.

Samokontrola. Nadzor. Omejevanje. Smrt za ustvarjalnega duha. Discipline ne jemati tako neumno seriozno kot sem jo na začetku eksperimenta jaz. Rezultat 5.

Disciplina je beseda, katere vrednost nas vodi v in drži s - tistim, kar smo v resnici. Disciplina ostajanja zvest sebi. Disciplina je osredotočanje. Fokus. Pomnjenje. Spomin na intuicijo ali pa odločitev. Tega ne štejemo kot rezultat, ker gre za vmesni preblisk brez temeljnega razmisleka.

Interpretacija discipline / Rezultat 6:
- imeti veliko sliko
- biti buden
- zdravo se prehranjevati
- gibati
- sproščati
- vztrajati
- pisati / beležiti se / iražati se / ustvarjati
- osredotočati se na intuicijo
- red po lastnih "pravilih"

Največji dosežek discipliniranega jaza je biti jaz. Največja potreba discipline je potrpežljivost. Največji zaveznik konvencionalno zgrešene interpretacije discipline je prehitevanje časa. Disciplina je institucija. Ustvari / ustanovi si svojo. Rezultat 7.

Pustim si, da te ljubim na svoj način. Nerazložljiv dramaturški vložek.

Disciplina je pripadnost nečemu.

Kako biti osredotočen na tisto, kar si in ne biti zaveden od agresivnih impulzov iz okolja in okolice? Kako razpoznati kaj je tvoje in kaj je prišlo zaradi vpliva drugih? To je razumevanje pojma / institucije / elementa discipline. Disciplina je pogum za zvestobo sebi. Sebstvo je ultrasubjektivno. A bejži, no? :) Rezultat 8.

Naslednji eksperiment: Intuicija. Njena pojavnost, obstoj in delovanje.
Imenuje se: 365 dni vsaj 5-minutnega dnevnega osredotočanja na intuicijo. Datum začetka sporočim. Se mi zdi, da ga že vem. Prihaja čez 5 dni. A to je špekulacija. Ergo: v pričakovanju dneva novega eksperimenta me zanima, če ste spremljali disciplinskega in kakšen se vam zdi? Še bolj pa: kakšne eksperimente počnete v življenju?

Konec: Nikarte discipline jemati v kontekstu družnbenih norm. To je izmišljija. To je živ dolgčas. Brezsrčni robotizem. Disciplina je svoboda. Disciplina ni MORAM. Nak. Nak. Nak. Disciplina je organiziran kaos, kaotičen red. Vsakomur svoje. Je vzorec nečesa, nekje, sistem nekako. Disciplina je prilagajanje okolju, da si svest sebi.

Disciplina je zavedanje diha in bitja srca. Vsak dan. Vsak trenutek. Vedno. Rezultat Grande.
Evo ti ga na ... Preprosto. Ker: disciplina je red. Red je sistem. Sistem je zavedanje. Zavedanje je pogoj. Pogoj je nuja. Nuja je le dvoje. Dihanje in bitje srca. Edini stvari, ki ju počnemo vse življenje ... Pa menda še srce lahko zastane, ko še vedno dihamo ... Zatorej je lahko ultimativno sklep: disciplina je dihanje. Naj nam bo dihanje zgled za disciplino. Prav tako, ja ... Kdor zmore dihati, je na pravi poti in zmore vse. Ahahahahahahhahahahahahahhahahahaha. 40 dni. ;)

P-S-
Da ne pozabim na mojo novo junakinjo, ki je v vlogi srčnega vzpodbujevalnika ... Prototip: http://www.youtube.com/watch?v=9lp0IWv8QZY
6 mio ogledov od včeraj popoldan (petek, 6 PM) do zdajle (2:10 AM, nedelja) in v tem trenutku 27 mio ogledov. Povedati ne morem takole na hitro, kako čutim situacijo s tem pojavom. Pojav Susan Boyle. Če pomislim, da so nam l.93 na faksu pri psihologiji tržnega komuniciranja in leto kasneje pri medijskih študijah liturgirali o primeru Kitty Genoveze (ki so jo na ulici sredi belega dne prebutavali eni kreteni, folk je pa z oknov gledal, vsi misleč, da je itak že nekdo urgiral in poklical policijo, a njih od nikoder, nihče ni klical, misleč da so klicali že itak vsi ... Kitty je seveda izdahnila, se mi zdi ... ) Hvala internetu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ... In naj se jebejo vsi uni sošolci na magisteriju, ki ga ne bom nikoli dokončala, ki so me 3 leta nazaj na predavanjih Performensa pri Bojani Kunst prepričevali, da revolucija zahteva prisotnost telesa. Kurac moj (nič, torej), lepše: penis moj, ga ... - revolucija danes ne potrebuje telesa (pa ne od danes, revolucija že dolgo ne potrebuje telesa --- v kolikor gre za pozitivno revolucijo, seveda ... // internet je nadomestil telo ... ok, seveda, ko govorimo o čutilih in čutenju - čez dotik ga ni. Pogrešam tvojega ..., matr, da ga! Pa saj to vemo. Zdaj sem sama sebe razpizdila do skrajnosti!!!! Grem, da vas ne poškodujem. Ker poleg Susan Boyle, poglejte link, še enkrat: http://www.youtube.com/watch?v=9lp0IWv8QZY, je ekstra zanimivo dejstvo, da je Ashton Kutcher ali kot ga seznanjeni skepticistični pisci in mediji imenujejo - Mr. Demi Moore, pred dvema dnevoma zbral 1 mio sledilcev na Twitterju, s potezo, ki sta si jo zastavila Kutcher sam in CNN breaking news: tekma, kdo bo prej zbral 1 mio sledilcev na Twitterju. Profit: 10 000 antimalarijkih mrež. Ali 100 tisoč? Saj ne vem več ... Ampak, ker delam tudi za Unicef, se mi nekaj svita, da je ena malarijska mreža cca 7 evrijev, pomeni pa rešitev ene družine za eno leto - to je moja interpretacija, ker vem, da mreže proti komarjem težko ohranijo varnost dlje kot eno leto. Strgajo se kot bi rekel keks, v tistih pogojih, majke mi ... Vsaka mreža prekleto šteje. Kutcher je prej zbral 1 mio. Tule je, če ga hočete spremljati na Twitterju: http://twitter.com/aplusk // // in tule Larry King (aka Lado Kralj), ki je bil medijsko the persona za race s cnn breaking news. Tukajci pa je moj profil na Twitterju: http://twitter.com/tadejab.

Lahko noč, vsi vi moji angeli. Lahko noč, moj angelček, kjer koli že si, sanjaj me ...

P-P-S-
Susan Boyle si je številko tekmovalca (4321) prilepila na dekolte. I love her. Ima moj stil ... heheheh, nečimrnost moja ...

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.