petek, 24. april 2009

Posvetilo se mi je

Dvojno razsvetljenje

Ko se ti posveti, ga ni hudiča - razen lastnega uma - ki bi te spravil nazaj v temo. A lahko se ti posveti in na to pozabiš. Danes sem razmišljala, kaj vse sem že odkrila, spoznala in potem na to pozabila. Um je res brezvezen tekač v krogu. Ves je zaciklan. Še dobro, da vem za svet, ki obstaja onstran njega. A vse lepo o njemu. Brez uma, bi bili pa tudi izgubljeni revčki. Igrati se hočem.


Veselim se naslednjih 10 dni doma. Obiski pridejo. Za delati imam. In 9 knjig, ki potrebujejo, da jih listam in berem.



Odločitev dneva: Ne bodo mi odrezali prstanca na desni nogi. Ne! Ga ne dam.


Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.