torek, 14. april 2009

Imeti jajca

Koliko je potrebnih za življenje?

Pogum nam daje svobodo. Pogum, da smo kot smo. Vedno je vse v redu. Sprejeti se v celoti. Imeti jajca biti. Sem. Ne vem pa, kaj bo, saj letos nisem pojedla niti enega pirha. In me zdaj skrbi, kaj bo. Saj nimam zaloge jajc. Nimam jajc.

Česa se bojim?
Napačnih odločitev.

Po drugi strani ne vem, če odločitve sploh lahko so prave ali napačne. Odločitve pač samo so. Se zgodijo. Torej se nimam česa bati. :)

Ni jajc, ni holesterola. A zdravi torej umirajo prestrašeni, boječi? Nobenega holesterola, nobene svobode.

Mah, ja. Hvaljen bodi Jezus Kristus. Hvala ti za jajca.





Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.