sreda, 20. maj 2009

Obrnilo se je v sredo

Nightclub is a lonely place.

Pri sredah nikoli ne vem. Je že ali je šele? Dnevi so enkrat kratki, drugič se vlečejo. In to se mi zdi značilnost srede. Same po sebi so takšne in še na dolžino tedna vplivajo. In tako sem se tole sredo spomnila, da podelim, kako se človek sprosti. Meni je res pomagalo. Tisto, kar sem nekoč videla na nivoju enega dne, zdaj vidim na nivoju tedna, včasih meseca. Odkar na stvari gledam tako, imam več časa. Za vse imam čas. Hecne, te življenjske perspektive. Le kaj bom odkrivala pri osemdesetih? Bom bolj k naravi? K tehnologijam? K prijateljem? Samoti? Kje bom sproščala svoja navdušenja? Danes sem prejela e-mail ene od slušateljic predavanja ŠSDMS, od sobote, naslov - 10 poti snovanja blagovne znamke. Začne tako, da pohvali predavanje in pove, da ji je bil zelo všeč moj entuziazem in praktični primeri. Da manjka takšnih predavanj znotraj študija. Obiskuje pa prvi letnik podiplomca, smer Trženje, EF LJ. Lepo mi je bilo. Na predavanju in zdaj ob branju mejla. Pa še en fant mi je pisal in zdaj komentiram celostno podobo, pozicijski slogan sem jim podarila. Spodbujam mlade podjetnike. Živeli! Tako se dela. Na svoje! Gre za obliko finančne storitve, predvsem ponujanja znanja finannčnega trgovanja željnim. Super podjetniška ideja. Že dlje časa se sprašujem, kaj zdej te neke moje delnice in kako se kaj s temi rečmi spopadati. Treba se je učiti tudi poustvarjanja denarja. Slogan se glasi: Sam svoj gospodar. Lepa. Ideje se gradijo. In zgradijo. Nekatere ja, druge ne. Pomembno je, da navdušenja nikoli ne zmanjka! Treba se je navduševati in navduševati druge. Ni druge. Če ni tega, ustvarjalnost umre. Z njo duh. In z njim žar v očeh.

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.