torek, 5. maj 2009

Kako povečati kapaciteto sreče?

Zadovoljstvo. / Sla.

Srečni smo pač vedno. Sreča pač je. Včasih je pač na nuli. Je pa! Pa toliko je tega ...

Moški ženskam porazdeljujejo vloge. Ženske hočemo v enem moškem vse vloge. Če vsak malo popusti je ravno prav. Zato imamo prijatelje ...

In jaz novo kolo. Garry Fisher. Piranha. Bele barve. Črne gume. Števec in držalo za bidon. Kresničko spredaj, kresničko zadaj. Dobro nama gre. S prejšnjim sva bila v zvezi 11 let. Števec je imel 14 dni. Potem sem ga med vožnjo nekaj premetavala, padel mi je iz rok in povozil ga je kamion. Nato je bil na balanci zgolj simbolično. Še vedno sta ga dve tretjini. Zdaj bo kolo služilo obiskovalcem. Metalik sinje-marinske barve. Rdeč napis. Kastle. Z Gerryem imata gume istega proizvajalca. Identičen profil. Druga barva. Kenda. Komaj čakam, da v Ljubljani zajezdim mestnega ... Kolo je res ena fantastična zadeva. Preganja obsedenost s sabo. Fajn zadeva. Glava deluje na svojstven način. Včasih poslušam muziko ...

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.