sreda, 20. maj 2009

Mislimo, da se v svetu dogaja več, a ...


... vsaj zase lahko trdim, da premnogokrat pozabim, da sem del tega vsega sveta. Kadar sem v Bertokih, res ogromno časa preživim s kompjuterjem. Ustvarjam zapiske novih zamislih, pretresam dogodke prejšnjih dni, mnogo se vključujem v web-socialne mreže, berem web-novice, prebiram linke, ki jih različni avtorji delijo na Twitterju. Tudi ko sem učiteljica, sem učenka. Takrat se učim od same sebe. Vsak sam ima vse odgovore. In včasih čutim eno z vsem tem svetom. Tudi s trenutnim svetom Quentina Tarantina, ki izgleda takole:


Quentin Tarantino bi iz partizanov naredil nindže

Tarantino je eden od razlogov, da me je film v življenju resnično pritegnil. Z vseh njegovih zornih kotov.


Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.