petek, 8. maj 2009

Ker jaz grem ...

Druga zvezda.

... na drugo zvezdo, ustvarjat novo stvarstvo norosti. // Dane Zajc.

Vse norosti, zamujene v mladosti ne nadomesti nobena modrost starosti. // Meni neznani.

Danes sem po mojem svetovnem rekordu postavila nov svetovni rekord v kolesarjenju. 75 km. Od tega več kot pol v klanec. Jebenti. In klance ljubim. Klance ljubim. Ker je point z njih spust. Splezati gor in se potem spustiti dol. Tokrat ne. Klanec. Ravnina. Klanec. Klanec. Spust. Klanec. Ravnina. Klanec. Jaz pa sem navajena, da po klancu vedno sledi spust in nič več klancev. Takšne ture imam. Kot rečeno - na hirb in dol. Danes pa je bil vsak spust nateg za hrib. Jaz ne vem, kako tej Zemlji toliko časa uspe ohranjati isto povprečno nadmorsko višino. :) Sicer imam, moram priznati, svetovni rekord iz Vietnama. 5 let nazaj. 120km. Tretjina v klanec. Ampak konstanten klanec. Pol dneva si lepo, konstantno, v mirnem ritmu grizel v klanec. Ker je potem sledilo 80km spusta. Iz gora k morju. Orgazem. Še vedno ...

Potem sem na bregu pri cesti ob naši hiši videla našega, domačega otroka. Iz plemena. Ogovorim to bitjece, ki kaže vidne znake ubežnika. Se razjokamo, ker nismo šli zraven v trgovino ... Ne, nič posebnega ne bi kupili. Morda kakšno revijo. 6 let. Počasi mi povemo zgodbo leseni zajemalki, ki mora biti v šoli do ponedeljka, nato pa že odskakljamo okoli vogala, ker smo že prej slišali mlajšo pribočnico. Ki pa je menda šla v trgovino z mamo ... Še takšno krivico ljubezen pozabi.

Stuširam, samo stojim pod vodo, skuham, pojem, zrihtam, grem vrnit zdravila v bazo plemena. Pred grmovjem mlajša pribočnica. Takoj po pozdravu mi pove, da se je polulala. Vprašam, če ni bilo za zdržat okrog hiše. Ne. Sem se polulala. Kaj si toliko popila? Daj, da potipamo trebušček ... Joj, pa menda se ti niso kakšne žabice zaredile, ko si toliko vode popila? Imamo kaj žabic? Malo vode sem popila. Pa vseeno ni bilo za zdržat okrog hiše? Ne. Sem se polulala. Mamaaaaaaaaa, obe kličeva, potem ko na poti nekaj članom plemena poveva, da smo se polulali in da ni šlo okrog hiše.

Lepo je, ko najdeš otroka, ki se skriva ...


Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.