četrtek, 12. februar 2009

Spet razmišljam

Zgleda, da me puhoglavost počasi zapušča. In nocoj se spravljam v posteljo ob uri, ki je primerna življenju tukaj. No in tako spet razmišljam. Trenutno o preprostosti. Misli se mi ukvarjajo s tem, kako naj živim čim bolj preprosto. Kaj mi preprostost sploh pomeni. No, kaj?

Preprosto.

Preprosto pomeni ... Ne vem še. Ker preprosto ne pomeni resignirano. etc., etc., ... Skratka, razmišljam o metodi poenostavljanja. Simplificiranje. To je to. Stari marketinški nasvet K.I.S.S. - keep it simple, stupid. Pri čemer me moti stupid. Ja, poenostavljanje. Elementarnost. etc., etc. ... 

Simple.

Ker življenje je preprosto. Le da smo na to kmalu po rojstvu pozabili.


Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.