sreda, 18. februar 2009

Čudna depresija je v zraku

Najbrž nisem edina, ki se ji dozdeva, da smo v nekem čudnem obdobju. Vsesplošna kriza, kamor se ozrem. Nezadovoljstvo, potuhnjenost in iskanje rešilnih bilk. Razen redkih izjem, ki v tem času pokajo od energije in dobre volje. Kaj se dogaja? Kot da je kompas podivjal in zanalašč kaže napačno smer neba. In jaz ga spet hočem prehiteti, da pridem na cilj, še predno je ta dosežen. 

Iščem humor. Ker vem, da me ta lahko potegne s sabo. V rumeno, pozitivino, konstruktivno, ustvarjalno. On pa ... Mi nagaja. Se mi skriva. 

1 komentar:

marinkalimberska pravi ...

Lupca, na Obali imate sonce in 9 stopinj, pri nas zjutraj -6!Veš,kako sva vesela zate! Še malo, pa boš imela osebni praznik in flašca našega "zagrajskega" te čaka, da nazdravimo! m+o

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.