torek, 24. februar 2009

300 plastičnih

Me je zagrabilo in se nisem upirala. Čeprav je bil čas že primeren za kosilo in jaz v pogonu, da skočim v portroško-mehiško, kjer nisem bila že ... Od oktobra. Odprem transportno škatlo s CD-ji, ki še vedno čakajo na ikejski nakup, da skočijo na regal. A nič od tega. Še vedno se gnetejo v škatli. Privlečem še drugo škatlo in začne se odmet. 


Vso to muziko imam itak v iTunesih, imam pa droben fetiš na originalne CD-je. 2 na mesec. Tako so  proč odleteli vsi zapečeni, pa vsi koker-originali, pa tudi tisti originalni, ki nevemodkodnitinezakaj so se pojavili v dveh izvodih. Odletelo je cca 300 CD-jev. Odnesem jih v vaški kontejner.
CD-ji kot navadna smet ali odpadek:


Me pa v splošnem moti, da proizvedem toliko smeti. Vreča s smetmi, na vrečo s smetmi, pri vreči s smetmi, je gužva smeti ... Bljak, pa vsa ta embalaža in vrečke in kamor prideš ti tlačijo stvari v vrečke in v špecarijah zavijajo in sortirajo izdelke še v extra vrečke - hvala za prijaznost - ki mi gredo doma na jetra in jih itak vržem v smeti. 

Ostalo je 180 večinoma originalnih CD-jev, nekaj malega je  tajsko-kamboško-turško-bosansko-srbskih, ki glumijo originale. Lepo bodo pasali na novega BILLY-ja (ki ga še ni, jasno).

Lepo je odmetavati navlako. Materialno in mentalno. Tale odmet CD-jev je lepo simbolično dejanje. Go away, you stupid toughts! 

 

2 komentarja:

Ursha pravi ...

Vabim te vabim v igro Pofočkaj

pravila so sledeča:

* na računalniku se postavite tja, kjer shranjujete slike
* odprite ŠESTO mapo
* in izberite ŠESTO sliko
* objavite sliko na blogu in malce razložite, kaj se je dogajalo takrat
* pofočkajte ŠEST ljudi in jim to sporočite na njihovem blogu.

t.adejab. pravi ...

kh. nimam sest map. :) se grem Pofockat drugic, ko bodo bolj mila pravila. :) Odprite PRVO (in EDINO) mapo ...

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.