četrtek, 26. februar 2009

Izčrpanost je tihe narave, zato pozor nanjo!

Japonci imajo besedo, ki označi "smrt človeka zaradi izčrpanosti". Ta pride od dela, jasno. Logična lastnost hiper-ekonomsko-razvite družbe. Uf, bi šla jaz v Tokio. O, ja. Na suši in en sprehod. Za dan ali dva. Potem bi bilo z budžetom konec in najbrž bi bil prevoz nazaj na letališče možen le z avtoštopom.

Lep dan je bil. Premiera uteži za noge in roke. Izkop arhivskega materiala - trampolin. Pisanje priročnika za zdravo življenje (kako prikladno, hvala multinacionalki za naročilo). Razmišljanje o cementu (frustrirajoče so ideje mačističnih tipov (npr. mačo kot James Bond v smokingu, s cementnimi vrečami poveznjenimi na ramena, okrog pasu se mu ovija več supermodelov. oh!) ali sexi bejb s špohtlcom in sloganom: Yes, you can do it. - fotografija primerna za vsako garažo). Malo kolesarjenja. Prijateljska kava in čvek. Še malo kolesarjenja. Gledanje filma s prijateljico.

Misliti. In nič soditi. Biti z mislimi.

Igrala bi se.

3 komentarji:

Unknown pravi ...

Jaz tudi :)

Unknown pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
t.adejab. pravi ...

a se greva gledališče? ... in APLAAAAAVZZZZZZZZZZ! Bravo, Slovenia! :)

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.