sreda, 30. april 2008

Iz Zasavja po študentskega oskarja v Amjariko ...


... je odšel dragi prijatelj Matevž L. Scenarist, režiser, bloger in - serviser mojega Maca. V nedeljo mi je mojo črno kišto pohitril za vsaj 3x, potem pa še plačal kavo. Tri dni potem me pokliče in pove, da je nominiran za študenstkega oskarja z njegovim diplomskim filmom Vučko. Ravno ko sem v Leclercu izbirala konzervo čičerike. No, saj kaj veliko izbire ni. Obstaja samo ena vrsta konzerve in ta je tudi za družinske potrebe predimenzionirana. Tako sem bila primorana kupiti pol kile čičerike. Ne vem, kaj bom z njo. Mogoče jo po odprtju dam v skrinjo. Nasploh je Leclerc zelo slabo založen z zdravo prehrano. Saj ne, da so konzerve zdrava stvar, ima pa čičerika nizek glikemični indeks in je zato prijazna telesu.

In tako se tam pri čičeriki zgodi - oskar. Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! Bravo, Matevž! Slovenija se je po Cvitkovičevem Kruhu in mleku spet postavila na zemljevid svetovne kinematografije. Pa da se ne bi slučajno kdo oglašal s kakšnimi kandidaturami za tujejezične oskarje in podobnešemaste kvalifikacije. Sicer vsa čast filmarjem za nadnaravno delo, ki ga opravljajo, ampak ... Matevžev Vučko je čisto pravi nominant za študentskega oskarja!!!

Novico o nominaciji med drugim najdete na Matevževi spletni strani, na teletekstu TVSLO stran 403 in portalčku nacionalke.

Hawk. :)

PS: Danes sem na banki odprla začasni račun, na katerega v ponedeljek nakažem ustanovni kapital za podjetje tadejab d.o.o. . Hehe.

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.