sobota, 5. april 2008

Vsa naša življenja

Bella LunaImage by :: Gab :: via FlickrPreden sem se spravila k tipkam, sem razmišljala o čem naj teče beseda. Bil je zelo lep, v materialnem smislu - uspešen, dan. Duhovno ne vem, če sem kaj pretirano rasla ...

Razmišljala sem, da je vrednotenje in sojenje idejam morda treba gledati iz drugega merskega sistema: namesto slabo-dobro, lahko poskusimo z narobe - prav. Se pravi, da v osnovi nobena ideja ni slaba ali dobra, ampak je ideja lahko samo prava ali napačna. Ker na idejo gledam kot na rešitev nekega problema, se mi zdi, da je tako bolje. Ker slaba rešitev tudi ni primeren termin, saj slaba rešitev pač ni rešitev. In je posledica napačne in ne slabe ideje. Je posledica tega, da ideja nečesa ni rešila ... itd., itd., itd., ... No, toliko o filozofskih momentih tega dne.

Kot naročeno pa sem pred nekaj urami dobila na mejl printscreene dogodka Dan elektronike, ki se izdeluje za blagovno znamko 16 05. Elektronska muzika bo imela svoj praznik v Križankah, 17. maja - že drugič - ... ali: kot vsako leto. S promoviranjem dogodka se je že začelo in takole zgleda planetarno oglaševanje na obcestnih (ha-ha) plakatih v paralelni civilizaciji Second Life. Tam se bo zgodil tudi pre-party, kamor vas vabim na eno avatarsko mingljanje.

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.