petek, 25. april 2008

Bodi pogumen, človek.

MillieImage by Richard Mushet via FlickrBalkonček je prava meditacija. Savske mafije ni na dvorišču, zato je okoliš prijetno netih. Semafor v daljavi sveti z rdečo, čutim napetost, ki se mi je nabrala pod desno lopatico. Avtopsihoanaliza dobro poteka, zelo me stabilizira v zmedenosti, katere del sem. Nisem humorno razpoložena. Bolj sem poslušalka. Črpam strast drugih. Lepo je, ko pustiš energiji drugega, da se steka vate.

Po zares dolgem času sedim na kavi v mestu. Tam pred Metalko si na ratanskem sedežu pogrnem svoj oltar. Slušalke v uho, play lista: mellow. Ljudje se premikajo po melodiji, ki jo poslušam. Umaknem sončna očala, da me lahko vidijo v oči. Nihče se ne zmeni zame, vsi pa nastopajo v moji predstavi. Policijski avto z odprto sireno na sovoznikovem sedežu prevaža zdolgočasenega policaja, brez kape, naslonjenega na šipo, z roko si podpira brado. Prav nič se mu ne dogaja v življenju. Ali pa je tako bogato potopljen v svoj fantazijski notrani svet, kaj pa vem ... Na svetlobnem panoju nad ploščadjo z vodnjakom se predvajajo sramotne reklame. Za turistično agencijo Palma nas navdušuje masturbirajoča dečva, za odškodnine v prometnih nesrečah nas vabi zeleno jabolko z obližem, za zabavne dogodke v Hitu Kranjska Gora nas prepričujejo trije pari različnodimenzioniranih bosih stopal, ki s podplati navzgor kukajo izpod odeje, za neizmeren užitek ob tradicionalnih slovenskih jedeh v Šestici pa prepričuje surova riba na krožniku ... Oglaševalci se ne zavedajo kroga misli, ki ga povzročajo s to abotno ikonografijo. Dan je lep. Toplo je. Kava je dobra.

Dan zaključim na večerji v čast uspešnemu projektu. Odlična hrana, super družba. Moj svet pa poteka drugje. Sem tam, a živim drugod. Hranim se spomini, ki me mravljinčijo. Hvala za domišljijo. Hvala za pogum.

Pogum ni neum. Pogum je strateško impliciranje lastnih hotenj. Strategija pa se odvija sproti. Sledi srcu, pa je.

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.