nedelja, 26. julij 2009

Zvezdam je treba prirejati veselice

Mali voz ob 4h ponoči na dopustu

Tako kot v zvezde gledamo mi, one zrejo v nas. Kar zanje mislimo mi, one mislijo za nas. V njih je vse zapisano. In vse je zapisano v nas.

Včeraj sem se vrnila na kopno. Tla se danes še vedno malce guncajo. Tudi če sedim na stolu, se ta lahko dvigne in hiša zamaje. Dober občutek. Ki me opominja, da letošnjega poletnega jadranja s posadko Caviar Crew še ni konec. Perilo je sicer že oprano in suho, film, ki se je/bo vtisnil v spomin nastaja s pripovedovanjem zgodb. Pripoved zgodbe se prilagaja ciljni skupini. Ko jo pripovedujem sebi, se vedno bolj zavedam možganskega zastoja, ki sem ga začutila že tekom odvijanja zgodb. Na letošnjem jadranju so mi preprosto možgani zastali in tega sem se zavedala. Nerazmišljanje, nezmožnost koncentracije, občutek za brezčasnost, mnogokrat kot da sem na barki sama. Vrhunsko senzibilna ignoranca in sposobnost prijateljskega egoizma. Vse kar počnem, počnem zaradi sebe. Zase. Big Time. Vsak dan kuham. Kreativno kuhanje po navdihu, intuiciji. Kombinatorika predstav o okusih in količinah za 7 ljudi. Zamisel, načrt, izvedba. To vedno rata. Opojnosti morja, skrivnosti noči, smehljanje zvezd. V zraku je bilo čutiti, da so zvezde srečne, ker nas vidijo. In jaz sem bila srečna zanje. Od levega spodnjega kota v diagonali petih dolžin stranice malega voza, je vsako noč bedela zvezda Severnica. Enkrat sem ji priredila privat zabavo. Dokončno me je ozdravila depresije. Če jo nocoj ujamem, se ji zahvalim za pogum, zabavo, veselje, norost, odločitev, opojnost, brezčasnost, jemanje, zabavljaštvo, izbiro in suvenir. Voda v zalivu je bila kristalna. In ni ga lepšega kot prvi jutranji skok v morje z barke. Čof! Zbistritev. Odplakne se vse, kar se je nepotrebnega nabralo ponoči in dan začneš kot nepopisan list. Nekaj čarobnega je bilo v letošnjem jadranju. Preprosto, nekaj čarobnega. Izpolnjevale so se želje. Ljubezen je postajala večna. Le kam gredo tiste koze ponoči spati?

Senzacionalistično poročanje o letošnji plovbi sledi v izdaji najbolj vroče revije tega poletja - iNOVA. Obvestim pravočasno.


Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.