torek, 7. julij 2009

Vreme je kolektivna travma

domišljijska vremenska napoved


Stari ljudje znajo povedati da je sonce obvezno za življenje. V tem poletju se tega prav zelo zavedamo, opažam. Ok, mi na Obali še ne tako zelo, čeprav te priložnostna plohica takisto vrže iz ritma. A danes, ko sem bila v LJ in doživela sodno popoldne, bila ozaveščena, da ne da je tako zgolj vsak dan, ampak večkrat na dan, sem si bila res hvaležna za lanskoletni bivanjski premik k morju. Da me zaliva vsakdan tako na močno, se mi zblazni. Seveda ne prav zares, saj smo ljudje prilagodljive živali, ampak ... Vrag, kako zares smo odvisni od vremena. Sploh, ko smo v pričakovanju velikega poletja, ki pa to ni. In po vsem pisanju mnogih prijatelev na FB-ju, je vreme v tem obdobju prav zares kolektivna travma. Ej, pridite vsi na Obalo! Tu je dosti lepše. Ravno v soboto, na čudoviti prijateljski poroki, mi je kolega povedal, da se s punco selita v Izolo. Dovolj Ljubljane, je rekel rojeni Ljubljančan. In prijateljev prijatelj, ki je bil tu za podaljšek vikenda, je na moje vprašanje, če se bo preselil sem, pritrdil, brez obotavljanja. Le še vprašanje časa. Vam pravim, pridite sem, imamo se skrajno lepo. :) Čeprav je fajn, če vas nekaj ostane na celini, ker poleti je treba z Obale za vikende zbežati v notranjost. Ker vsi drugi pridejo sem in ni miru. Oprostite, ampak tako je. Hm, sam če pridete vsi dol, potem miru ne bo niti čez teden ... Hehehehehe, bo, bo. Če bi bili vsi prijatelji (jellymetuljke) tu, bi življenje krenilo v nove vode. Toliko ustvarjalnega potenciala bi se tu sproščalo, da se ti zblede. In to kar vsak dan!
Dokler pa temu ni tako, želim čim manj travmiranja ob vremenu. Jebi ga, takle imamo. Ob dežju je prostor za knjige in filme, štrikanje in kvačkanje, za buljenje v strop, skakanje po lužah in stiskanje pod odejo. Vsaka stvar je za nekaj dobra! Pa tudi, če bo do konca dni vsak dan dež. Se nam bo pač razvila medprstna kožica in morda bomo ženske poleg nohtov lakirale tudi njo. Z drugo barvo, seveda.

Aja, pa še to: DEŽ.

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.