sobota, 15. november 2008

Komunikacija v slovenskem marketingu je na psu

Sem mislila, da so ti časi mimo. Da so šakali izumrli. A ne dolgo nazaj mi prijateljica pripoveduje o žolčnem kričanju , ki ga je doživela po telefonu. Ona naročnica, druga producentka. In sem mislila, da je to izjema. Pač, se zgodi. Čeravno se bi ne smelo. A je bil res čudaški projekt in zelo neugodna situacija, tako da ... No, nič ne opravičuje ne-kulture dialoga. Še sploh, če je ta poslovnega značaja. Nekaj dni za tem mi druga prijateljica opisuje gladiatorski napad marketingarice. Ona naročnica, ta druga - če od bliže pogledamo organizacijsko strukturo projekta - pa pravzaprav podizvajalka. Čeprav verjamem v partnerske odnose, je dejstvo, da je vedno nekdo nosilec projekta, posla. In ta vodi. Je voditelj-ica. Vsi ostali smo v projektu zato, da mislimo s svojo glavo in se ona-on lažje odloča. Zagotovo (!!!) ona-on ni ta, ki nanj kričimo in ga na vsak način skušamo zamajati. Kar se je dogajalo v slednjem primeru. V bistu je v tem primeru matematika sledeča: podizvajalec partnerja v projektu se spravi šikanirati naročnika oz. idejnega vodjo projekta, glavnega upravljalca projekta. Pa to moraš biti res neizmerljiv idiot, da se greš kaj takega. 

Ta dva primera sta mi že prižigala rdečo lučko. Kajti zelo sem občutljiva na komunikacijski ton. Neprimerne besede in nerodnost izražanja, nepozanavanje terminologije in neumne ideje z lahkoto prenesem. Ne prenesem pa mrhovinarske komunikacije. Ne prenesem borbe za superiornost in z njo povezanih nesramnosti. Ne prenesem dokazovanja moči in pameti. Ne prenesem škodljivcev.

Danes pa se je zgodil tretji primer in na podlagi tega že lahko trdim, da gre za vzorec. Vzorec komunikacijske kulture v slovenskem marketingu. Simptomatika ni nič kaj obetavna. Danes sem jo doživela v živo v vsem blišču, ki je enak bedi. Vrhunsko podjetje. Po izdelkih, storitvah in korporativnih vrednotah. A vrednote so očitno le na papirju. Ta zdrži vse. Težko opišem energijo, ki je vladala prostoru. Uniči! Uniči! Uniči! - je vršalo v njem. A mi smo tam, ker so njim priporočili nas in nas njim. Da se povežemo za družbeno-angažiran, humanitaren projekt. Bog jim odpusti grehe. 

Je mar ljudi res tako strah za svoje riti? In res tako mizerno verjamejo vase? Da pozabljajo, kako smo vsi le ljudje. Trenutno najrazvitejša živa bitja. Ki so na dobri poti pozabe osnovne človeške vrednote - spoštovanja.

3 komentarji:

povprečnež pravi ...

Pa ne samo v marketingu ;)

So pa mi rekli modri (pa ne plavi ;)) ljudje. Spoštujejo te toliko, kolikor se sam. Pa niso imeli v mislih narcisoidnosti, pač pa dobro, zdravo samospoštovanje.

In verjetno iz tega lahko potegnemo; da tisti, ki ne spoštuje samega sebe, ne more spoštovati koga drugega. ;)

Al ne? ;)

Čist premal razmišljamo! Čist premal ;) hahahaha

t.adejab. pravi ...

Lepo, tole o spoštovanju ... Sem pa danes iz knjige Tribes od Setha Godina dobila lepo poanto: več kot planiraš, več tvegaš. In iz tega ven rečem, da si ti zelo pogumen. :) t

povprečnež pravi ...

Pogumen al pa malo nor. No, važno, da se mamo fajn. Prijatli s severa pa itak pravjo: "It is OK to be crazy, but not stupid."

Grem, realizirat zadnjo aktivnost današnjega plana ;)

Bedži bojo? Pogrešam kakšen post kot odziv na trenutno najbolj pomembno in aktualno temo "penzije" ;)

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.