petek, 7. november 2008

Denar ali življenje

Izbrati življenje namesto denarja terja ogromno poguma. Ko sem to že storila, se mi je zopet pojavil denar. Pa sem izbrala njega ... Zdaj nimam ne denarja, ne življenja. Mogoče denar še bo, a v zadnjih 14 dneh me je pobralo za par let življenja. Prigaran notranji mir se je razblinil v nevrozo. Kje delam napačne korake? Vesolje, daj mi potrpežljivost in razum. A kako naj umaknem srce in dušo? Ne morem. Nočem. Ne bom. Poenostavi, poenostavi, poenostavi!

Včerajšnji večer med Zasavci mi je odprl ventil - življenja. Pristnosti, ljubezni. V zraku je bila domačnost, ki ti da občutek varnosti. Z njo sem dobila opomin, da si kompliciram življenje. Zato bom srbski projekt pospravila. Ne grem se tega. Ne potrebujem. Naj že pride konec leta, ko bo vse za mano. Da se lahko spet predam ljubezni in uživam v njeni energiji. Potrebujem sebe.

Nocoj sem si pogrizla nohte in vnovič pogledala film Gandhi.

"You are my best friend ..., " je rekla žena Gandhiju, ko sta uprizarjala njun poročni obred.

Ti si moj najboljši prijatelj. S tabo zaplešem preden zaspim. Tvoja ljubezen me spravlja v jok.  


Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.