torek, 30. junij 2009

Z izleta ob Gardskem jezeru II.

Join me, I join you.


Hitro, kot bi mignil, se čas obrača. Čeprav ga ni. So samo prioritete. Odločanja. Koraki. Vrnitev v smer prihoda. Back to the roots. Na mesto zločina. Kaj je že bilo z vstopnico? Vzela sem jo. Karte za vstop v življenje si delimo. My life enterance ticket. Pa da ne izpustim svojega iz rok. Vedno, ko preveč pozabim nase, sem žalostna. Le da ne vem, da sem žalostna zaradi tega. Kar naprej nekaj pozabljamo nase. Tudi nase v odnosu do drugih. Kaj dajem, kaj dobivam? Se to res lahko tako meri? Ima merjenje drugega, kakšen smisel? Težko verjamem. The race is long, and at the end is only with yourself. Iz česar me zbudi sosed s kosilnico. Ja, sonce je šlo dol, zdaj lahko človek kaj postori okrog hiše. Skrbim za terasco in ji delam družbo. Ignorirava hrup. Kosilnica gre drugi krog. Počasi se bodo oglasile žabe. Sledijo netopirji. In jaz sanjam dalje ...


Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.