torek, 23. junij 2009

Občutek pozabljenosti

bad & mad

Se kdaj vprašate, če vas je neka dotična oseba pozabila? In kakšen je občutek ob tem? Ni ravno za umreti luštno, a? Ni, da bi se človek s tem hvalil. Ej, čau, a veš, da me je ta-in-ta pozabil? A ni kul? Ne gre. Biti od nekoga pozabljen je strašno osamljen občutek. Zavržen, izdan. Isto je tudi, če se vprašaš ali se me ta in ta spomni? Sicer tole manj boli kot prvo vprašanje, a takisto je. A mislite, da se me tisti menih, ki sem ga leta '99 srečala v Laosu in z njim preživela ves dan v parku - kdaj spomni? Jaz se ga mnogokrat. On je človek, ki me je naučil, da človekova leta niso pomembna. Da so irelevantna: "The age is only a number." - je rekel. Imel je svojih 23 let.

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.