ponedeljek, 7. september 2009

Zanemarjam

Po eni strani mi je povsem všeč, da je poletje over&out. Ker toliko fuzla, derealizacije in paralelnosti ne sfolgam več. Se ne pritožujem. Bilo je noro, lepo, zabavljaško, romantično, hrepeneče. Zdaj ga imam pa že malo dosti. Ob dolgih dnevih in visokih temperaturah mozak stane in se mi niti pisati ne da. Pa to neznansko pogrešam! Res. Pravzaprav pogrešam razmislek, ki za sabo potegne potrebo po pisanju. No in tako bom zdaj malo razmišljala. In si obljubim, da bom kmalu spet pisala.

Do tačas vabim k branju mestopisa o Bristolu, ki ga je zapisala Karmen. Tudi to so lepi spomini letošnjega poletja. Veselim se jeseni.

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.