petek, 20. februar 2009

Mogoče pa samo nov dizajn?

... mogoče pa prenehanje bloganja še ni dočakalo svojega časa. mogoče blog rabi le nov dizajn. takle. spucan, suhoparen. mogoče ... odločnost mi trenutno ni blizu. mogoče ...

berem knjigo Spremeni igro, dr. David. B. Posen. in spet se mi potrjuje, kako nas knjige najdejo ob pravem času. ja, pretirano identificiranje človeka z delom, ki ga opravlja, privede do izgubljanja jaza. tako kot po eni strani ne znam točno povedati, kaj delam, tako ne znam povedati, kaj sem brez svojega dela. najbrž se imava z mojo identiteto marsikaj za pomenit.

in danes je boljši dan. 







ps:
ne vem glih, če mi je tale dizajn všeč. ;)

2 komentarja:

Unknown pravi ...

neeeeeeee!!!!!!!!!

t.adejab. pravi ...

kaj ne? a ni lepo ... dolgcajt za znoret, sej vem. ampak - vsaka sprememba je težka na začetku, potem pa se trdoživi človek navadi. malček dejmo potrpežljivost vključit, pa da vidmo. ;)

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.