sreda, 21. november 2007

Darilo s Finske


CD nekoč slavnega, danes malček rjastega Kake Randelina poslušam ... Zveni kot Tadej Hruševar. Posebnost te muzike je, da je kupljena v trgovini kot jo vidimo na fotki v prejšnji objavi. Trgovina TIILIKAISEN, kjer prodjajo CDje in čevlje. :) Takšno je finsko podeželje. Uroš ga je odkrival v teh novembrskih dneh in smeha ne manjka. Hec mora bit. Ampak kaj se zgodi, če se hecaš ti, meni pa to ni hec? IN potem se hecam jaz, tebi pa to ni hec? Takrat veličini pade nos do tal, snifne nesnago z asfalta, dvigne svoj ego in se ponovno zapre v svojo samotno lupino. Zato pravim, da hec mora bit.

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    arhiv avtodialogov

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.