torek, 22. januar 2008

Postpotovalna nagrada








Vemo, da me nagrade - še sploh pa oglaševalske - spravljajo ob živce. Čemerna sem okrog tega. Ker se pri podeljevanju nagrad ne upošteva dovolj obširen kontekst ustvarjalnega procesa. O tem podrobneje mogoče kdaj drugič, saj se bliža Slovenski oglaševalski festival, ko me bo spet razganjalo od taiste bolezni.

Danes sem tako izvedela, da smo z Vizuarno za leto 2007 prejeli Zlato priznanje Netko 2007 za spletno mesto Ljubljanskih mlekarn: www.l-m.si.

Več o nagradi in avtorski ekipi:
http://www.vizuarna.si/index.php?show=mediji_novice_podrobno&id=13

Mleko je zdravo, pijmo ga!

P.S.:
V Kambodži zaradi pomanjkanja hladilnikov (za katere lahko pavšalno rečemo, da jih ni) uporabljajo kondenzirano sladko mleko. Gosta sladko-sladko-sladka zmes, ki se vleče iz konzerve pa mi je kot substitut svežemu mleku prirasla k srcu. Rahlo pogrešam mleko, ki to ni. Ki ti ga nacedijo v šalčko in preko njega polijejo odlično aromatizirano kavo. In ti to mešaš, mešaš, kava se gosti in potem jo srkneš. Takšno, v funkciji sladice. Sploh za tiste, ki doma pijemo kavo grenko. Mmmmmmmm ...

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.